Rabu, 13 Mei 2009

Nilai 1 markah...

Sori... Lama aku xupdate blog ni sebab sibuk adjust web kolej :P

Ni la serba sikit ringkasan peristiwa sejak aku pi training kat Sentul ari tuh dan gi final Myskills 2009 kat ILP Jugra:







  • Training sendiri banyak membantu dari segi design 'Table less Design'. Aku blaja dari Youtube :D . Tutorial tu yg asalnya dari 'tutvid.com' mmg ok dan banyak menolong aku faham teori dan teknik tag DIV! Pergh... cam xcaya aku guna 100% DIV dalam Myskills! Tahniah2 :))
  • Aku kantoi dari 2 segi: Flash Animation untuk banner web & Interactive (easy) Link untuk pautan :P
  • Beza markah aku ngan pemenang no.1 Website tu cuma 1 markah !
Apa ada pada 1 markah?

  • Aku xdapat gangsa. Membe aku tu dapat gangsa.
  • Aku dapat RM500. Membe aku tu dapat RM3K

Tapi aku mmg puas hati la... Xsangka sebab dapat final. Xsangka beza aku ngan yg No.1 tu 1 markah je :)) Apa2hal, kalu mood aku baik... tahun depan aku cuba lagi Myskills 2010 :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila komen :D