Selasa, 14 April 2009

Melepak di Genting


Ni da hari ke-2 aku kat Genting, Mesyuarat Kerja MySkills + Motovasi. OK gak sebab dapat tip-tip 'maut' dari ketua hakim - en Jai. 'Maut' sebab aku kena guna 'script' yg aku tak biasa guna:


  • Table-les design - guna DIV
  • Masukkan PHP Include file dan PHP Class (oop - object oriented programming)

Esok last... leh la balik jap jumpa mak ngan bini aku :D . Isk, ingatkan pas balik nak melepak tapi tepaksa kensel la; Aku kena gi re-Training. Kensel la lagi kelas aku :(( (2 minggu bebudak tu enjoy).


Aku nyer tournament 23-25 April ni. Harap-harap dapat wat yg terbaik (baca cam Ally...) la! Tahun lepas aku dapat no. corot, jadi aku da pun berjaya baiki ranking aku :)) . Entah apa la khabar bini aku yang lama ditinggalkan :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila komen :D